makaceh daddy :)

assalamualaikum
autopublish

semua ni daddy yg belikan
buku sapa lagi kalau bukan ellesya
ni lagik... bertuahnya ellesya
malam2 dok mintak nureen bacakan untuk dia

nureen pon dapat jugak tau
emuah.. tq daddy
beli ptg khamis minggu lepas tak silap
balik malam tue terus xcited mewarna

emir pon nak jugak!!!!
amboiii... dok tarik2 tangan kakak sya yerr
seb baik la kakak sya mood OK
ellesya : emir nak colour2 jugak ker?
emir : uk.. uk... (apa la yg emir ckp ya)
ellesya : mummy, yg sya buat ni nanti mummy pos kat aerishadania k 
mummy : ok
ellesya, apa saja yg dia buat mesti dia ingat untuk aerish :)

BUNCHO plak...
pink & purple 1st colour yg ellesya guna
penuh tekun & khusyuk

mermaid & nemo plak yerr
klau slalu2 dpt mcm ni kan bestt hehhee...
dpt free mmg la best :P
________________________________________________________

jom singgah



Comments

ixa damia said…
same la nga damia...duk uk...uk je xtau pe dia ckp...hehehe
aku pon dpt jgk buku indahnye idup bersyariat tu...kwn aku hadiahkn..:)
KhaiRin : anies said…
tgk excited la tu ya nureen dpt je trus buat ;-)
Z ie said…
Alahai seronok nya sha... leh kaler banyak2
nens cellection said…
wahhh..syokknyer..kartun princces plak tu..suke la elly..hehe
*azni* said…
kidal rupenye ellesya ni..hehe..
watyz said…
seronok ellesya main kaler2 yer... :)
wantie said…
Nureen.. elly jadi ketumbt ke?

memang syurga la kalau budak budak dapat buku. pas tu kaler lagi.
el said…
wahhh byk adiah
menarik sggh ni
Nafira usof said…
kemain tekun anak dara mewarna..:)
~MommyAida~ said…
ALAHAI crative nya kak sya..rajin plak tu..bagus2 dady beli kan buku..merangsang minda ank2 kan..
Adlin Mohamad said…
bersungguh betul ellysha kaler eyh gud girl
Imah Dinor said…
rajin2 blajar ye elly..sama la dgn abg ijat pun suka klu dpt alat2 tulis ni..
Kemas jer Elly mewarna...Qis pun suka kaler² ni..setiap kali kluar mesti minta beli buku warna..budak² memang suka mewarnakan..:)
fieda said…
pandai emir pun nk join..
Zura@Iwan said…
xcited la elly dpt adiah tu...

emir sabar ye..nnti daddy beli hadiah lain..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017