ellesya wit LOVE

assalamualaikum
autopublish

ellesya skrg mmg suka wat bentuk love ngan jari dia
siap dok ajar2 lagi mummy dia nih
jari dia kan kecik comel jerr
so bila mummy dia buat bentuk love, dia ckp tak betul la
kena wat mcm dia buat.. hehehe
 

emuahhhh.... mummy syg kamooo ketat2.. 
___________________________________________________

jom singgah




Comments

Nurzakiah Hanum said…
ADA SAJE AKSI SI AKAK NIE
Adlin Mohamad said…
hehehhe ok tu sweet je ..
hehe..sama cam kyra..dia pun suka buat lagu tuh =)
Cho Zila said…
L.O.V.E. anak2 akakpun suka buta gayani... tapi memang comeljer kalau salahpun comel...
Zura@Iwan said…
aku pun suka gak kdg2 buat gitu..

tp jari tk comey..tk lawa..haha
~MommyAida~ said…
alahai..cutenyaaa...
lizz said…
comelnye...elessya ni...tambah biler buat love tu sweet sangat..
sue zainun said…
sayang ellessya jugak :)
blajar kt ne ni ellesya??
wantie said…
picture last tu. cute
el said…
hahahah sgt cute ok
aunty el pun nak gak
loveeee hahaha
mamalieyna said…
Alaa... dpt tgk 1 je pic ni..

Sori nureen loading lmbt la stp kli eina nak masuk sini, gmbr tk appear, awat tktau.. itu yg jrg sekalimdpt tembus masuk sini, mgkn sbb background kot.. ke gadget2x.. hu..

Appun kiut la elly buat love tu.. :-)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017