progress emir 11 bulan

assalamualaikum
autopublish

pejam celik pejam celik
emir dah 11bulan yerr
cepatnya masa berlalu.. bln depan kamoo dah 1thn la...
nak celebrate kat mana yerrr??? hehehhe
jom kita tgk apa progress emir terkini
emir tak suka duduk dlm walker skrg ni
klau letak jugak kejap jerr bertahan
dia plak boleh turun sndrik dr walker tue
alahaiiii... klau kita nmpk x per la jugak..
ada skali, nureen tgh mandi.. letak la kejap dia dlm walker
kuaq jerr dr bilik air, tgk2 emir dh merangkak kat lantai
adussss.... mmmm
bawah meja port paling dia suka
dok p pusing2 tayar beskat kakak n daddy kat hujung tue hahhaa

beskat kakak sya & daddy yg tersadai
mmmm.... klau bab berdiri pegang meja krusi smbil jalan2 mmg emir dah terror
ni satu lagi
dok buat microfon ka kaki krusi tue?
merajok plak bila kena marah
baik2.. takot terlentang plak
krusi plastic tue dah la ringan jerr
yeahhhhh.... emir masa ni 10bulan 3minggu
dah boleh berjalan 3 4 5 tapak & kebaboooommm
jatoh hahhaaa....
kemain suka lagi dia
pastu.. meja study kakak sya jadi port lepak
melepak sesuka hati yerr kamooo
tgk... emir akan usahakan & coba berjalan setapak 2 lagi
hati girang dah dapat kaki kan
dpt kaki means dpt jln la hahhaa
lepak king atas katil plak hohoooo..
bebas nk terjah kemana sahaja
ni apasat plak?? merajok lagi kerr?
emir mmg suka baring2 mcm ni kat lantai la carpet la hehhee
emir cepat berjalan dari kakak sya
ellesya dulu 1thn 3mgu baru boleh berjalan :)

petua org tua2..
nak bg anak cepat berjalan
bangun pagi2.. bagi anak jln atas rumput
pagi2 kan ada embun kat atas rumput
insyaALLAH cepat berjalan :)

___________________________________________________

jom singgah






Comments

inazamri said…
emir semakin cute ensem.Petua anak cepat bjln tu pun akak tau dr mak mertua dulu.
shark said…
alololo comei2..
teringin jugak nak anak laki..:)
HazeL said…
celebrate di umah pun ok...tapi malas nak mengemas...kat luar senang, bayor je...hhehee
Zura@Iwan said…
mcm irfan la...dia boleh menapak 2-3lgkah masa umor gini la...bila setahun tu dah boleh imbang bdn jln sdiri..hehe
Kesuma Angsana said…
hehehe sngat aktif ye dier
Ema Blog said…
membesar bagaikan juara..
amiey lee said…
hahah nureen si kecik ni sejibik ashraf...langsubg tk duk diammm.. cuteeee sgttt mrh sini bg pinjam geng ngan abang ashraf
wantie said…
hohoho.. dah dapat kaki. good boy la emir
Huda said…
yeay!emir dah dpt kaki :)
Nafira usof said…
dah dapat kaki ensem boy nih~
lepas nih jenuh lah mummy dia duk mengejar plak kan~
cepat jugak emir dapat kaki yer.. selalu org kata boy lambat sket dapat kaki.. hehehehe
el said…
dah besar pun en. emir ni
mcm2 dah tahu eh..yeah yeahhh pasni leh la mummy 18x ganda ke hulu kehilir tangkap kamoo haha
kjp je emir dah besar..cpt dia pandai jln ek..pasni bole main kejar2 dgn mami dedi plak =D
nens cellection said…
hehe..one step to mummy kejar mengejar saya..hehe,comel2!
Qhaifa Nur said…
tak sangka emir dah nak 1 tahun...
seronoknya rasa NureeN...kejap dah besar
eB said…
kejap jerk ms berlalu kan?
yelah, aerica pn dh 4 bulan...
emir sgt2 suker senyum tnjk gigi... mmg comel... eh x comel dh... ensem... :)
amboiii aktifnya dia...

gambar basikal t'sadai tu sama je dgn kat umah ni.. :)
eima said…
hensem boy ... dah la idung mancung.... demok plak tu kan ...eeeeiiii

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017