destinasi ke 2...

assalamualaikum

turun dari bukit bendera kami terjah


dah lama plan nk p cini
baru kesampaian

anak dara ni monyok jerr sbbnyerr nak men lompat2 kat dpn...
 main kat cni dlu k
 emir mcm mana pon x pa
 pusing2 dlm tue
last kami singgah cini

 cini la yg ellesya nak men sgt2 td

 kami hanya menonton
 dah lewat sebenarnya
tgu ellesya main jer terus nk blk
 emir pon nak main sama la...
:P

kat cini byk butik
mmg cuci mata habesss
nk beli perghhh ada 2 3 butik jer kot yg mampu
yg len cecah ribu riban lerr hehe
_________________________________________________________
jom singgah


Comments

Nisah Idham said…
Salam Nureen.. err ni semua kat penang ke? dah besar emir ye.. :)
Qhaifa Nur said…
banyak juga tempat menarik kat penang ni NureeN..
lieyalatif said…
best2...yg penting budak2 hepi kan nureen...lieya kalo pi penang mmg suke laa sbb sorga makan woooo hahhahahaha...

sian tgk emir nak main same tu...mane tahan kene dok dlm stroller yeak heheeheheh....

ellesya monyok2 pun tetap comel...suke rambut curly2 die tu nureen....
wahida said…
rupanya ada benda yg ellesya duk tuju ye...
wantie said…
Tak pernah jejak pun. hahaha.

rajin noh Nureen jenjalan ambik angin.
Imah Dinor said…
cantik tempat nikn...
Imah Dinor said…
cantik tempat nikn...
Imah Dinor said…
cantik tempat nikn...
eima said…
nanti boleh cari tmpt ni bila pi penang minggu depan ni
Cho Zila said…
cantik yerk tempatni nureen... ambik gambo memang cun ler...
ooo ni tempat baru jugak kan Nuree?sebba time aida dok Penang takde pon..hihih..banyak benda baru kan sekarang ni..dah maju..huhuhu
Sayangku Zie said…
Alahai nureen.. camne leh tak tau.. huhu nyesalnya.. Moga Allah ampunkan dosa kami... itu pasal tak mau masuk restoran yg macam ni... huhu
tq nureen bagitau ... patutlah tak sedap huhu nak removekan entry tulah... huhu nyesal...
el said…
hang pilah kat paragon mall
aku confirm sure hang suka
sbb situ ada H&M...ritu duit xada sgt
so cuci mata..tp dlm hati..esok nak beli ni esok nak beli tu...mmg rambang mataaa..lg2 baju anak2 perghhhhhh gilos
mama lieyna said…
Syoknye jln2 kan.. terasa mcm lama betul tk jln2 camni.. huu
kayyana said…
yg riban riban tu kite tgk jelah ye sis.. hehehehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017