emir mula nak belajar naik basikal

assalamualaikum

2 hari nureen EL
hari ni baru masuk opis
sbbnyerr
dari hari sabtu lagi en soami demam
isnin pg plak emir
isnin petang ellesya
so mmg nureen jadi nurse la
 ni gambar semlm by iphone


emir & daddy alhamdulillah dah makin baik
ellesya semlm dah ok
tp 4pg td panas balik
pagi ni still x sekolah la ellesya
hope ari ni ellesya makin baik
skrg ni musim kan

dah 2 ari EL so bertimbun la keja
smtra nureen sambung buat keja
hampa layannnn crita emir yg dah mula nak belajaq naik basikal ni
gambaq ni dah lama
masa bulan posa ri tu lagi hehee







last2 join kakak dia tgk mickey mouse club house
yg jd masalahnyerr suka sgt tgk dekat
lagi dilarang lagi dekat huhuuuu
_________________________________________________________
jom singgah


Comments

el said…
demam nak pandai naik beskal kut hehe
nti kena beli beskal kaler biru baru best leh sm2 kayuh ngan kakak
wantie said…
dah ada basikal emir ni. Aleesya tak de pun.

alahai..pas ni laju le emir mengayuh ngan kakak
Qhaifa Nur said…
emir nak naik basikal...seronoknya
HazeL said…
ermm terfikir nak beli basikal untuk Marissa as a bithday gift :)
Nafira usof said…
jap lagi pandai lah kayuh tuh~
boleh lumba basikal ngan kakak sya plak.
ixa damia said…
damia xreti naik lg beskel
tokma dia da awl2 bli beskel kaler pink...hihi
damia pon suke sgt tgok tv dkat2..klu tgok katon dia salu berdiri dpn2 tv
hehe..comel je usaha emir nak naik basikal..Btw semoga Ellesya cepat2 sembuh ye..Sedih tgk anak2 sakit kan..huhuh
lieyalatif said…
hahaahah mcm anak2 lieya gak le nureen...lagi di larang lagi dekat...nak tanak ku gantung tv tu haahahaa padan muke masing2 edkekeekekek.....

seb baik laa nureen kuat antibodi...takut jek nureen pun demam...abis laa kalo nurse mama pun demam same.....
smpi ke kaki tu emir??? ;-)
mama lieyna said…
Amboi tak padan kecik ye emir, nak naik basikl dah.. :-)

Get well soon ellesya..akeem pun demam, 4 hri dah..huu.. :(
Maria Firdz said…
nnt dh pndai.. x terkejar la plak kan.. hehe
Sayangku Zie said…
emm sama lah anak2 zie duk dekat sekali abah dia tutup tv baru tau..
Sayangku Zie said…
emm sama lah anak2 zie duk dekat sekali abah dia tutup tv baru tau..
Ain Noraini said…
seronok dia yee..main basikal..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017