pakaian emir bila demam

assalamualaikum

nak tergelak bila nureen postkan pic emir kat group wassap
ada memb ckp..
"klau anak hg demam, ni la pakaian depa nooo"
hehehe... mmg x berbaju la...
nak bg panas kuaq kan & senang nak jelum bdn
game no 1 la skrg ni
dah pandai kedekut... sbbnyerr
tiru kakak dia la... kedekut ngan emir bila main game
so emir pon belajar la kedekut jugak

 hentam kromo jerr
tolak sana sini, suka tekan pause
 pastu kalut la tarik tangan kita suruh tekan balik.. haha
mcm pro kan hehe....
puas main game, emir baca buku plak
crita thomas & friends
pandai dah membaca yerr... hehe
________________________________________________________
jom singgah


Comments

mama lieyna said…
Yala kan, baru pns mudah keluar :-)
Sama cam akeem belajar jd garang pun dr abang..huu
weeeeee huuuuuuuu... chekchi nyer diaaaaaaaa
wantie said…
hahaha... pakaian seragam bila demam.
Nafira usof said…
zura pon kalo anak2 demam memang suh pakai pempes jer.. kalo pakai baju pon baju yg lobang2 tuh.. bagi keluar panas badan kan~
Qhaifa Nur said…
senang nak lap badan juga Nureen...
Sayangku Zie said…
sama macam rayyan jugak... main tenyeh jer... hehehe
kayyana said…
mmg kak.. kalau demam kite tak galakkan anak anak pakai baju.. kalau nak pakai baju pun pakai yang jarang sikit tu.. biar panas tu kuar.. amboi emir... tak dan ngn tablet p baca buku besar pulak yer. hehehehe
watyz said…
itu je?? hehehe

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017