mari belajaq makeup

SALAM

jom ceriakan diri anda di pagi isnin ni dengan warna2 ceria dari ellesya
nureen snap masa ellesya baru nak tdoq
b4 tdoq ellesya suka sgt nk buat khemah
tue bantal yg keliling dia tue la dia panggil khemah
senyum sampai sepek mata
piccas ni masa kat umah PIL dalam bilik SIL

arrr... ada yg x kena ker???

makeup
esoknya.. masa ni nureen tgh siapkan ellesya
kami nak ke kuala perlis mcm crita kat n3 jumaat lepas di cini

penuh berhati2 ellesya melentikkan bulu matanya yg dh sedia lentik

sebelah kiri plak yerr.. :)



Comments

kasihredha said…
hihi...bulu mata elly dah lentik le..tak ya lentikkan lagi...comey je
Myra Jay said…
Pandai elly buat sendiri :)

Nak cantik punya pasal kan :)
haah, bulu mata ellesya dh sedia lentik ape..

alya kan mcm gitu gak..
senyap2 duk dlm bilik sensorang,
igt tgk tv ke hape..
sekali hendap, duk men compact powder mommie upenyer..
haissshhhhhh!
KhaiRin said…
amboi nk jd make up artis ka?

sori baru sempat nk menjengah!
Cho Zila said…
ala boleh ler ajo auntieni mekap.. auntie dah tuani pun tak pernahler pakai bendatu.... comeljer dia...
Kakzakie said…
Ini baru nama perempuan Nureen. Bulu mata dah lentik pun masih nak dilentikkan lagi...
Bui Junaidi said…
kecik2 lagi dh pandai melawa yer..*_*
LYAfrina said…
hehe..bsr nnti msti pndai makeup ni..
baik2 elly nnt tercepit mata..alahai pandai anak mak=)
Em's Family said…
i sendiri tak tau nak gune bende alah ni, kudos tu anak u, kecik2 lagi dah pandai make up
wantie said…
Dah lentik dah pun mata tu. tak yah di kepit kepit.

best le elly bulu mata lentik ori lagi tu.
el said…
leh plak dia lentikan bulu mata dia tu..pandai dia...aku nak lentik bulu mata aku tu pun kdg2 sakit gak hahahaha

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017