crita lama...

assalamualaikum


gambo lama
ntah bulan bila x hengat rasanya bln 6 7 kot
kebetulan semlm crita pasal pizza tp
ari ni bkn nk tunjuk kami tgh mkn pizza
tp kami tgh ngajor ellesya nk mkn dessert d pizza hut
mmg ellesya suka dessert bila dia dh besar ni
berbeda masa dia kecik2 sgt2 x suka
suka yg rangup2 ja yg lembik2 x mau


tgk gambo ni rasa nk p la2 ni jgk!!!



apa yg di usha2 lagi tue
dessert x terusik


ok mummy ajor yerrr


mesti guna tangan kanan k
ellesya ni kidal so apa2 semua nk d mulakan ngan tangan kiri




tekun mengajor



selamat masuk dlm mulut...
sedapnyerrr



bila nureen usik cream atas dessert tue ellesya mula la buat muka
sbb dia ingat nureen nk mkn dessert dia hahahhaha




masuk mulut jua akhirnya hahhahaa...
tgk ellesya dh mengamok kat blkg 



tersenyum dpt usik ellesya...




ellesya tgk daddy asyik snap gambo jerr kan dr td.. ;p



daddy x mau ka dessert nih???



kami sapu licin...........


bersungguh2 ellesya potong dessert tue..
bagai la keras sgt...



ooo tq ellesya



untuk diri sendiri


sampai tertunduk2.. hehhee
akhir kata sambutlah salam tahun baru dari kami sekeluarga

selamat bercuti & menyambut tahun baru 2012



Comments

Nens Collection said…
selamat tahun baru juga buat nureen n family..semoga tahun baru ni lebih baik,murah rezeki..amin..;)
Imah Dinor said…
pandai elly mkn dessert ye..mammy pun suka usek elly..imah pun suka usek anak2 ,kadang2 buat2 nyorok smp ijat dah betul2 cuak baru kuar...SELAMAT TAHUN BARU 2012 juga...happy yearend....
Bui Junaidi said…
wah,gambar last tu sampai licin pinggan mangkuk..

selamat tahun baru jugak yer..*_*
pandai elly makan dessert..sampai licin tu.. ;)

Selamat Tahun Baru juga Nureen..^^
kasihredha said…
elly dan mommy sama2 cantik
MamaEma said…
selamat tahun baru unureen..
fieda said…
ye la 2 beranak ni comeyy..
Zie said…
Pandai dia suap mama, Selamat tahun baru...
eB ezrin said…
pinky princess :)
Happy holidays!
Happy New Year!
Salina@IbuAqil said…
Amboi!! Licin semua pinggan2 kat atas meja tuh.. Hik3!!!! Happy New Year!! ;)
iizla said…
sweet sungguh!!!
kidal rupanya. :)
syazie blog said…
aku dah terjah bloh ang...dah tgk pun entry smlm...weh bukan Gardenia yg salah...tu produk org Islam n melayu...org cina ja yg x puas hati...ang baca bagi habis baru ang paham apa org cina buat kat kita
|| NaFiRaa || said…
selamat menyambut tahun baru jugak buat nureen sekeluarga~
el said…
anak2 aku x gemo deset2 ni..tp kalo kuih tradisional dia suka hehehe...
Dalila Hamid said…
comel... selamat tahun baru!!
Myra Jay said…
Sedap nampak desert tu..

BTW selamat tahun baru 2012 buat Nureen sekeluarga :)
selamat tahun baru jugak..semoga lembaran baru membawa banyak kenangan manis=)

kalau merah mmg suka desert=)yang lembik2 dia suka sbb gg tak molek nak kunyah,..hehe
Anonymous said…
I'm impressed, I must say. Seldom do I come across a blog that's
both equally educative and amusing, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The problem is something that too few people are speaking intelligently about. Now i'm very happy
I stumbled across this in my hunt for something
relating to this.

my web site www.nortevisionsrl.com.ar

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017