bila kami di kampung....

ASSALAMUALAIKUM...

dari McD lagi ellesya x putus cakap nak bagi rabbit makan carrot
sampai muncung mulut2 bila kami masih x sampai2 kat kg
sampai ja dh tgh hari
ellesya tetap request lg
bila ckp tgu la petang cikit.. ellesya dah tak reti duduk diam, 
kehulu kehilir dia dlm umah
bila petang tiba.....

rabbit ni baru berusia 2 minggu kata pak ngah
bulu dia pon baru ja tumbuh
cepatkan rabbit ni membesar

rasanya rabbit ni dlm ketakutan sbb ellesya bg mkn carrot dia x mau la

ellesya : rabbit ni suka kat sya la....

pose ngan rabbit kesayangan

bila dah x mau mkn carrot ellesya mintak tlg daddy ambilkan daun & bunga kertas utk dia bg rabbit makan
alahaii... rabbit makan ke bunga tue?

daun ya la rabbit makan tp bunga??

ellesya buat sapu2 atas badan rabbit

merahnya mata dia....

pose paling cute dr ellesya & rabbit :)

usung ke meja plak
rabbit tue susah nak jln masa kat atas meja ni
licin barangkali sbb bila dia jln mmg nmpk kaki dia x leh statik...

masuk dlm sangkar jumpak ibu & bapak rabbit plak
dlm sangkar mau plak makan carrot ni
myb takot kot masa kat luaq td

ellesya dok bercakap ngan burung.. :P
dah puas dlm sangkar ni ellesya ajak daddy p tgk goat plak
mmg dh lama dia dok ajak msk kandang kambing
tp nureen ja x brapa nk bg

tapi petang tue...

siap bg makan lagi...
kambing yg cam putih tue la yg abah nureen korbankan sebulan yg lalu so la ni kambing tu dh  x dak partner la..

yang seekor lagi mcm cumburu ya.. ellesya bg yg putih ja hehhee

last ellesya request nk usap & pegang kepala kambing tue
x lari plak kambing tue & betapa beraninya elesya ni
dpt jugak dia pegang kambing yerr... ;p


Comments

LYAfrina said…
hehe..berani elly pgang rabbit,., kalo asya..x berani kot
eB ezrin said…
comelnyer. x thn tgk. kalo aerish pn musti terujer. tapi kami x leh pgg. hu3
KhaiRin : anies said…
mmg menternak kambing utk d jual ke nureen?
eima said…
bagus la elesya ni ....brani je ... klu sesetangah budak kucen pun takut
Kakzakie said…
Elly jenis budak berani. Kakak pun takut tau Nureen...

Seronok di kampung Nureen semua ada.
Mama Ema said…
banyaknya binatang peliharaan di kampung..
watyz said…
comel nye rabbit tu.. eh rabbit makan kangkung la kalo x silap saya... :)
aanie said…
rabbit tu sakit mata ke mmg mata dia merah? takut lak tengok....

pose kenyit mata tu comel....:)
Cho Zila said…
tak yah gi zookan..baguihler macam2 haiwan peliharaan.. kena rajin gakkan... berani dia...
maszmadi said…
erm, rabbit tu ok lagi... burung pon ok, tapi bila sampai kat goat tu.. huhu berani lak elisya pegang yerk.. cayalah...
fieda said…
maira pun penakut pegang rabbit...ellysya berani la...mmg betul2 suasana kg..
sue zainun said…
beraninya ellesya..kalau Amira mau lari nih..hihi
ellynie penyayang orgnya.sbb tuh masa dengan binatang dia nampak sangat sayang
shark said…
segak sungguh anak dara depa..bulu mata melentik :)
Anonymous said…
somey2 nye anak awk..hehe
Zie said…
kesian rabbit tu..berasa terancam dlm kawaln aleesya...hehe
|| NaFiRaa || said…
beraninye anak dara sorang nih.. hehehehe
lienda said…
seronoknye elly balik kampung,banyak nye haiwan peliharaan atok.....
el said…
seronok betul elysha dpt balik kmpg..cm2 natang leh tgk

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017