cewie gak kami 2 laki bini nih...

Salam...

dah masuk waktu zohor
dengar sayup ja azan berkumandang
td kol 12 dh kuaq lunch
awal lunch ari ni lapo sgt
hehehe

jom tgk apa yg cewie nya kami laki bini ni
hehehe.... crita bln 8 ari tue
baru nk n3kan



ituew adalah ketulan ais kering
mana kami dpt????
ice kering ni dpt masa kami tapau bwk balik cake besday ellesya dalam...


kotak cake ni...
nmpk kan berpeluh2 kotak tue




setiap penjuru ada ice tue
utk cake kekal belu dlm tempoh sejam katanya
sementara kita nk smpi umah & mskkan dlm freezer kan



dan bila ice tue terkena air
jd berasap2 gini
asap yg sejuk bagai kabus
best..
so.................


tangan sapa tue
tangan nureen la.. dok sedok kepulan kabus hehhee...


nmpk x?? buih2 sedang membiak keluarkan kepulan kabus hahahha...


dan daddy plak mskkan dlm kole
dan hasilnya....



jadi la kami 2 laki bini yg cewieee...
;p

pastu nak gak selit gambo si comel ni





mummy sayang ellesya sangat2
emuaahhhh...

* hati2.. ice kering ni x leh pegang ngan tangan tau.. bahaya

Comments

LYAfrina said…
dulu pnah guna ais kering tu utk psembahan kt pentas.. n utk dunia lakonan pon diaorg gna ni
kasihredha said…
tak pernah tahu pun pasal ais kering ini...best le berasap2
eB ezrin said…
ms tgk csi ari tuh kater x leh pgg ngan tgn kan ice jering tuh? :)
Huda said…
huda x penah tau psal ice kering ni :)
aanie said…
kalo yg berasap-asap tu blh pgg ke tak??
Anum said…
ye la ais kering nie bahaya skit
terutama kanak2
wahida said…
aku tau pasal ais kering ni masa aku beli eskem kat opis, dia bg ais kering ni sekali dlm bekas beg...
tapi aku tak tau lak yg dia bahaya kalau pegang ngan tgn...aku selamba je nok pegang ngan tgn...ada efek apa yer...
Myra Jay said…
1St time tgk ais kering.
Klau myra pun cewiii jugak..hehee.

Berapa ek kek eskrem hegen das tu
Ya ALya said…
ya pun tak pernah tahu pasal ice kering ni....hehehhehe
~iz~ said…
x pernah tengok la ais kering ni...memang selalu ada kt kek ker...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017