crita sehari sebelum raya

Salam

org dah abes crita pasal raya
nureen jek belum abes
tp ni crita sehari sebelum raya

kami 2 beranak buat cake kat kg
3 bijik semuanya
2 bijik cake oren 1 bijik cake choclate
cake oren wat 2 bijik sbb 1 bijik tue utk tok
nureen b4 kawin tiap2 tahun wat cake bg tok
tp bila dh kawin, klau turn raya umah mak nureen jek
nureen dpt buat bg tok ;)

so thn ni dpt la buat bg tok.. ;p



ellesya xcited nk letak choc rice yg dia pilih masa kami shopping bhn2 cake







dah simpuh ayu la bila kena tegur.. ;p





taraaa... hasilnyaa...
dan yg selebihnya............



suka sgt wat gini
bior choc rice tue melekat kat bibir



cake oren ke 2
baju itam lengan panjang td dh basah sbb ellesya tolong nureen basuh pinggan...
hehehee



aik....


gambo wat cake choc x ambil
tetiba terus jek wat topping cake choc kan..
cake ni licin....
ada cikit lagi lebihan choc rice yg ellesya punya...



dah siap & dah licin pon ari raya pertama lagi.. ;p

Comments

eima said…
waktu belasan tahun dulu rajin wat kek ... bila dah besar..merantau ..skrg langsung tak reti wat kek

bagus la ade anak dara leh bantu
mamalieyna said…
waaah rajin tau...eina jgk tak pass2 nak wat kek, mls nak mencuba lgi sbnrnye..hee~

best je nmpk..
sue zainun said…
rajinnya wat kek...kena blajar ni..kalau teringin senang kan boleh buat sendiri tak payah nak membazir beli kat luar :)
LYAfrina said…
wwaaa...nureen dh tjukkn skill kt dapur :-)

elly mkn choc rice j ke tu???
sedapnye..pembantu kecik tu..rajinnye tlg mummy..ayu jer duduk bersimpuh.. ;)
Kakzakie said…
Kakak bukan tengok cake tau, tapi kakak suka tengok ellesya je..... hihi....
~iz~ said…
wah..nampak sedap nih..terliur mak..hehe
Anum said…
terliur anum tgk
memang best nie
rajinya si kecik nie tlg ek..
Myra Jay said…
Rajinnyer Ellesya tolong Mummy buat kek :-)

Walau Elesya comot dengan choc rice tp tetap comel :)
eB ezrin said…
sdpnyerr nureen. nk skit leh? :)
elly comel ar.. rajin laks tuh :)
Fieza79 said…
sedap nya tgk..ni nmpk mcm elly je yg buat kan...pandai budak kecik ni..nnt besar mesti rajin dn pndai buat kek lah..
Huda said…
huda pun x reti sgt wat kek :)
el said…
ada lg x...nak skittttt boleh
Ya ALya said…
sedapnyer......lagi2 kek coklat tu......
kasihredha said…
rajin le elly ni
sayang elly...
nanakimie said…
rajenya elesya tlg mummy:)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017