akhirnya dapat jugak sepasang!!!


Salam petang 26 Ramadhan

semalam kami berbuka berdua
daddy berbuka ngan kwn2 workshopnyerr
tapi daddy tak lupa kami
daddy tetap belikan lauk yg sama ngan daddy berbuka kat 
tomyam bangkok, bayan lepas




ikan siakap  stim halia mavelous!!! dah di ratah dek ellesya tue...


kailan ikan masin


rendang kering ayam - hehehe ni nureen yg buat..


donut, cucuq badak, roti jala, masalodeh, apom..
x buka dr plastiknyerr lagik...



bila ellesya tgk ja ikan tue, berbuka terus..
sebelah drpd ikan tue ellesya mkn tau
mmg byk ellesya mkn isi ikan siakap ni
nasi mkn cikit jerr..


bila nureen dh mula snap apa lagi
ellesya pon mula la nk posing2



 see... ikan dh nk abes sebelah
ni belum nureen berbuka lagi..


selesai berbuka daddy pon balik
seperti yg di rancang kami ke bukit jambul
nak cari kusut raya untuk ellesya
dari dlm keta lagi ellesya dh terlentok


kami 2 pusing 2 3 kedai x dak yg kenan


kami sampai lewat
dah x ramei org kat BJ ni
yg byk baju2 raya je.. hehehe


ellesya mcm dh terjaga tp wat2 tidoq..
masa ni kami dah dapat kasut yg di cari
so nak balik dahh...




taraaa.....


 nureen yg pilih kasut ni
bling-bling lagik...
asben pon suka saiz 26 tak dak
so kami mintak 27, besar cikit cuma nureen kena tambah volcro
baru tau nama pelekat yg putih kat bhgn atas tue dari eb hehehe


 bila nak masuk keta ellesya dh bangun bila nureen bg tau nureen dah belil kasut raya
bkn main suka lagi dia
nk pakai la terus



muka budak baru bangun tidoq...


selesai sudah... kelengkapan untuk ellesya
cuma rasa mcm nk belikan tudung tp x jumpe la tudung budak.. ;)



Comments

el said…
bling2 kasut kakak..hehehehe
ooo hat ni yg hang beli kat dpn bj tu eh...volcro eh namaye baru ku tau
::NureeN:: said…
el :
heheh aku pon baru tau td.. nk blk jahit sat g. ;p
Anum said…
terliur anum tgk menu2
Myra Jay said…
Wahhh cantiknyer kasut bling2 gitu.. :-)


Pasni akak kena buat selalu la siakap stim tu dah ellesya suka makan :-)
Ya ALya said…
cantik....sesuai dgn kaki ellesya......

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017