P.O.P!!!


Salam 24 Ramadhan

Header Raya
org wat header raya nureen pon cebok gak nak wat
ada perasan x?? header raya nureen kat atas tue..
cantik x?? nureen suke sgt2 memang cantik
gambo kami ber3 raya tahun lepas
tapi bukan nureen yga buat sndrik tau
nureen ni mana la reti wat header, harus blajo nih

terima kasih buat eb
dah nak balik keja dh petang semlm tp eb tetap buatkan utk nureen
tq so much... syg eb sbb sudi watkan header raya untuk nureen
eb coti hari ni, g check up - take care yerr eb

POP??? 
hmmm jd tanda tanya
tapi untuk budak2 yg biasa x der hal punya
eh.. apa ni,,, hehhehee
sejenis mercun yg nureen rasa x bahaya

thn sebelum2 ni asben mmg x izin main bunga api @ mercun
tapi lain plak kali ni
masa kami singgah kat bazaar minggu lepas
asben ja trun g beli ayor tembikai
skali bwk balik ngan mercun pop tue

smpi kat giant nk beli barang sempat lagi letupkan 2 3 bijik
pastu smbung mlmnya di umah




main soang2 kerr??




mana ellesya ni??




dah nak abes pon main tue..




bersemangat.. ;p




kahkahkahhh... ellesya takut bunyi pop
jauh dia lari
opsss... abaikan rumah yg agak berselerak tue yerr





berkali2 panggil akhirnya ellesya beranikan diri





suruh lempar, mak aii perlahannyerr
x bunyi pon...
suruh kali ke 2 dh x mau la.. ;p





tekun daddy ajar ellesya tp ellesya tetap x mau pegang




kali ke 2 melarikan diri... hehehe

esoknya nk g opis
kuaq dpn pintu tetiba "POP"
nureen terpijak mercun yg ellesya lempar semlm x bunyi tue
haahhahah... terkejut den


Comments

mamalieyna said…
mercun pop ni kot, tak bahaya..cuma tulah malas nak ajar dk arif, nnti sepah2 umah..ngee..

cantik betul header eB buat, jeles ni..semua berheader raya..hee~
::NureeN:: said…
eina :

x bahaya sgt kan tp ellesya ni x mau..
nureen pon suka header ni :)
eima said…
bahya jugak la ...
klu tak basuh tgn pastu pegang mknan ke masuk mulut ke ... belerang tu chemical ..

make sure pas main basuh tgn tau ...hehehe
::NureeN:: said…
eima :
a'ah, itu semestinya.. tangan wajib basuh.. cuma yg nureen rasa x bahaya sbb letupan dia tue x kuat.. ;)
Anum said…
comelnya header dia..
selamat hari raya
el said…
anak2 aku tarak takut ngan mercun pop ni...mintak dibelikan lg adalah hahahaha

cun wei header tu..aku nak tuko gak tp tu lah xde gambor berlima hahahaha
Huda said…
cantik header eb buat :) sakit tinge klu dengar bunyi mercun ni :)
::NureeN:: said…
anum :
tq.. nureen suka bangat..
slamat hari raya

el :
anak2 hg dh biasa kan el, anak aku x pernah main tue dia takut..
wat la header selit2 bg cukup 5 ;)
::NureeN:: said…
huda :
tq2x.. mmg cantik kan..
tp yg pop ni x kuat huda.. nice jerr
Cantik header..^_^
Samalah ngan Qis..sblm main kemain Xcited dia..tp bila dh bunyi pop tu..takut plak.. ;)
Myra Jay said…
Hehee, kesiannyer terpijak mercun POP :-)


BTW, Cantik header raya baru tu :-)
::NureeN:: said…
lily :
hehhee... brani bila nk main tp dh dengar lari kan...
cantik kan ;)

MJ :
seb baik kecik jer mercuntue.. hehehe
header?? mmg cantik ;p
Ya ALya said…
amboi meriahnyer dah ada header raya.......
::NureeN:: said…
ya alya :
hehehe... meraih nk sambut raya ;)
slmt hari raya nureen n co
cantik header tuh..tp saya tak reti nak buat..huhu
sy x ajar lagi kyra main mercun POP ni..menarik jgk kan..x bahaya..bdk2 jd sonok..hehe
wahida said…
aku jugak la pakai header basi tu...huhu...
::NureeN:: said…
syima :
tq2x.. cantik kan..
a'ah, rasa x bahaya cuma mcm eima kata la kena bsh tangan lps main

wahida :
mana da basinyerr, cantik per header tue
mercun pop2..hihi tag :) jom join http://cpluckiest.blogspot.com/2011/08/ummi-1st-lucky-draw.html
eB ezrin said…
eB x brani nk bli sbb aeish takot yg berbunyik2 g2.. alahai.. psl header tuh... no problem ;p

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017