bila daddy turun dr kete ellesya.............................


Salam petang 19 ramadhan

mmg blog nureen ni tiada crita lain melainkan crita si gadis ayu yg sgt2 kami sayangi
yg dahagakan seorang adik, tp nureen belum ada rezqi lagi
doakan untuk nureen yerr...

hhmmm.... tgk tajuk n3 pon dah bleh teka kot nooo..
rasanya rata2 budak yg sebaya ellesya mmg perangai pon mcm ellesya kan
jom kita scroll down.....

(^-^)




bibir tue baru lepas touch up lipstik yerr
touch up sndrik ambik dlm handbag nureen




bawak keta elok2 la jgn racing
tue bawak keta mata ke lain




bior la meter keta tue kat c2
x yah di usik2..




uikkkk... layan lap sambil layan stim nmpkkkk....




mcm dah dapat sesuatu jerr...



yeeeahhhh.... dapat tekan button reset meter keta la..
hehehhe...




mula melarikan diri bila daddy dah kembali ke kereta..

* banyak benda nak kena sattle lagi, keja yg terbengkalai sepanjang minggu ni.. huhuu


Comments

Salina@IbuAqil said…
Alahai comelnya nureen.. Bibir merah delima.. Ciom sikit! ;)
hati2 ellesya..
dpn sana ada jpj wat roadblock.. heheheh..
kasihredha said…
elly tengah berangan bawa kete nih...hati2 memandu, jiwa selamat:)
Ya ALya said…
ellesya yg comey.....suka tgk dia senyum....
Kutu said…
sory tersalah nama ank tu.hehe rasanya macam betul jer!anak dara nureen nie comel,dh tu pandai bergaya lg..siap lipstik.hehe..
CIK JATT said…
amboi. dah pandai pakai lipstick si kecik ni. raya ni lagi bergaya sakan la nih:)

budak2 kalau si ayahnya turun, ni la aktiviti diorang kan..

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017