ellesya mengidam ke nie?????


salam...
semalam nureen cuti travelling
hari ni pon cuti travelling
maksudnya minggu ni 1 ari jer msk opis
2 hari g kursus kat taiping
2 hari cuti travelling
wah bestnyerrr

bila dah cuti offcoz la akan bwk ellesya ni jln2
kebetulankan iron board x beli lagi
so terjah tesco la
ada jumpe sebijik mcm kat jusco RM 46.90
apa lagi sambar terus

lunch time 

Mummy : ellesya, kita nak mkn apa???
Ellesya : pizza!!!
Mummy : minggu depan k, kita tunggu daddy blk..
Ellesya : alaaaaaaaaa.... nanti kita mkn lagi ngan daddy

tgh2 dok discuss daddy call

Daddy : mkn pa tgh ari nie?
Mummy : x tau lagi, ellesya nk mkn pizza, dia kata nanti mkn plak ngan daddy
Daddy : ok la, p la bwk dia mkn, cian dok mintak ja..
Mummy : ok
Ellesya : yessss....

jom lah kita layan ellesya d pizza hut
bln ni 3 kali la kami mkn pizza..
mmg mimbina bdn sungguh!!!










Mummy : suap mummy cikit
Ellesya : mummy x bleh, mummy kan batuk...
Mummy : huhuuuuuu










licin tue....
mmg puas la ellesya mkn kali ni..


Comments

wah..nikmatnye ellesya mkn spagetti tu..membuatkan aunty teringin.. ;)
el said…
seronok tgk ellysya mkn bersggh2..tu bape hari x mkn hehehehe
eB ezrin said…
wahhhhhhhhhh, eB laks raser tringin biler tgk elly mkn :)

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017