:: gula kapas ::


salam autopublish....
asyik2 auto jerr kan bila nyerr nk manual nih..
seb baik keta dh tuko manual
dpt gak jd racer
ehhehee

sape suka mkn gula kapas masa kecik2 dolu
hehehhee... tue yg rosak abes gigi kan ;p
nak crita kisah 3 bulan lepas ;p

crita si elly ni
nureen mmg x pernah belikan dia gula kapas ni
minta la brapa kali pon

1 ari tue, jln2 kat psr mlm blk dr keja
nmpk ada 1 budak tue astik ja mkn gula kapas
tetiba rasa teringin plak nk tgk ellesya mkn gula kapas tue
langsung g beli

balik jerr offcoz la xcited si ellesya tue
sbbnyerr clr pink kan
heheheh jom layannnnn


hati2 yerr... kang tercocok lidi satay tue
belikan satay faveret daddy

dari dlm keta lagi dh buka masa ambik elly kat umah pengasuh
so smpi umah dah ropu itue dah
kena plak aircorn cepat lerr cair

apa yg menarik hati elly smpi gelak2 mcm tue


oooo.... hehehhehehe
mummy belikan cd crita tom & jerry kat dia
suka la... mmg lama dh mintak
dok tgk kat umah pengasuh ja
mummy x bg dia bwk balik cd pengasuh belikan tue ke umah
klau bwk balik cmfrm calar balar abes..



pesyen apa mkn satay ropa itueewww....


dok pulun mkn satay ja
abes gula kapas tue menitik kat carpet
kena la basuh
klau x abes la semut nanti




cikit pon x kalih kat mummy
huhuuuuu


semlm cari gak satay utk daddy
kuaq dinner dh pkl 11 lebih mana nk dptnyerr satay
g smpi padang kota byk kedai mkn dh tutup

nanti mummy blanja daddy mkn satay k...


* pagi ni nureen kena p mengkuang dam, bukit mertajam penang. Nureen kan main netball utk TM 15-17 july ni kat UM, so ada perjumpaan cikit kat c2 & katanya ada xtvt riadah.. dr kol 8 pg smpi 12tgh hari



mmg x pernah smpi lagi kat cini
;)


Comments

Huda said…
huda pun suka gula kapas ni :) tp xleh makan selalu sbb manis sgt :)
LYAfrina said…
lya suka gk mkn time kecik2 dulu..msuk j mulut terus cair..tp turn asya x bg pluang..hehheh.. sbb gg dia comel sgt dah., kalo bg btambah comel la gg tu..
eB ezrin said…
aerish mkn cam mkn eskrem... elly mirip sgt ar ngan aerish esp pakai baju pink g2... wajib ketemukan dorang nih nureen ;p

tc yer...
dinor's family said…
ijat pun suka mkn,last ari tu time blk dr jenjalan ke melaka tu..
Klu Qis suke main jer ngan gula2 ni..mkn nye sikit jer..manis sgtkan.. ^_^
Fieza79 said…
mmg suka pun gula kapas tuu...sedapp..!

haa dh sampai mengkuang dem nnti leh posing2 jgk...
~iz~ said…
jgn kata masa kecik2 jer..sekarang pn iz pn suka makan gula2 kapas tu.....heheee

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017