simpuh ayu b4 kuaq g shopping


hari ahad lepas
daddy bz d workshop
kami 2 beranak apa lagi
kuaq g shopping la

nak g cr iron board baru
yg lama dh patah seminggu dh
nk cari sebijik mcm yg lama tp susah nk jumpe
huhuuu
so beli jerr la yg mcm dok sedia ada tue

ellesya ofcoz la nureen akan siapkan dulu
bila dh siap
tercokoh dpn TV



Ellesya : mummy, kakak sya nk duduk bersimpuh
Mummy : amboi, bersimpuh atas kerusi kerr???
Ellesya : a'ah.. ehhehe


tue control ayu la tue..
baju tue actually baju masa ellesya 1 tahun
tp masa dia 1 tahun dia x suka pakai
skrg ni baru mau pakai...
sama mcm asya, pelbagaikan bila baju dh senteng..
bleh tgk cini


dah siap kami singgah kat daddy sat
pastu g tesco dulu
servay punya servay x dak
ada la dlm 10 minit jerr d citu
tp nyempat lagi si ellesya ni
sambar kropok tue AND....


disambarkannya sluaq pink plak
siap dok menerai lagi
request nk sluaq nih
nureen x mau beli sbb ada renda2 kat bwk
nureen x suka ada renda2 g2 hehheee
seb baik dia x meragam tapi sementara nk letak balik tgk la muka si ellesya tue...


x abes2 lagi dok menerai
nak sgt2 la tue..



Ellesya : hhhhmmmm.... alaaaaa mummy ni... kakak sya nk sluaq pink nie...
Mummy : nanti kita ajak daddy k, sluaq ni x cantik
Ellesya : cantik la!!!!
Mummy : ok cantik.. kita mai len ngan daddy k..
Ellesya : ok..........................

kami terjah giant plak
tetap x der yg kenan dhati
apa yg kenan tue
iron board la..
10 minit gak dc2

lastnyerr jusco queensbay la..
kat sana ada yg kenan tp.............
bila terjah kedai
alamak!!!!! dah kena rembat la huhuhuuu....
x der rezqi la..
kena la cr kat tmpt lain plak..

bila d queensbay ellesya mmg dh tau tang mana tmpt fvret dia


siap nak berkwn lagi ngan si amoi tue
tua setahun dr ellesya
mula2 amoi tue diam jekk..
bila ellesya ikut dia kemana dia pegi
amoi tue pon jd kwn
siap main skali lagi






ellesya x mau senyum



nmpk mcm sebaya jer kan



kami ke bhgn towel plak
nak carikan towel utk ellesya 2 helai
1 utk umah 1 utk pengasuh
towel lama elok lagi tp sajerr nk beli lagi ;p

tp ellesya nmpk plak horse kayu ni
hhmmm apa lagi nak naik la...


dok relin sape tue...
bestkan melayan karenah anak
tp lagi best klau daddy dpt join ari tue.. ;)

* hari ni dan esok nureen ada kursus kat taiping "GENERAL LEDGER".. so x dpt la berbw umah kwn2.. :P



Comments

eB ezrin said…
EB DPT BYGKAN KALO LA ELLY & AERISH KITER PAKAIKAN OVERALL G2... SIAP BAJU COLOR PINK... KITER WAT PHOTOSHOOT, MUSTI BEST KAN?
PER2 PN, ELLY MMG COMEI ;P
pandai dia nerai baju..Qis pun sllu gak buat bgitu..terai2 baju kat badan..kononnye mintak belilah tu..hehe.. ;)
LYAfrina said…
BETUL TU.. Y PENTING KITA KENA PANDAI SUAI PADANKAN BAJU ..EKCELI BYK LAGI BAJU2 Y LYA SUAI PADAN..MSA KECIK DULU DRESS..BILA BESAR NI PAKAI DGN LEGGING.. KECUALI Y JUAL BRU2 NI JE LA..

COMEL ELLY BERSIMPUL..CAM POMPUAN MELAYU TERAKHIR G2.
el said…
aku suka la ngan ellysha ni
pandai dia dok try2 baju suo
pandai nak itu nak ini
xmo yg ini x cantek ada renda2 mcm2 ikut sapalah tu

p/s: aku ssh tol nak cari kotak komen..warna dia aku xnpk..jenuh aku nk cari..x taulah org lain..sbb kaler fon tu gelap kot
nanakimie said…
hehe..elesya yg friendly:) gud gurl!
~iz~ said…
rajinnya cari barang sampai 2 3 tempat..ni betul2 nak puas hati nih..hehee

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017