dulu takut skrg dh berani.....

autopublish

pet
pet peliharaan ellesya adalah kura-kura
dah setahun kami bela kura2 ni
bebaru ni masa balik kampung weeding adik 11 june
tetiba kura2 ellesya dpt anak
hehhee

kezen dia la si daniel
satukan kura2 dia ngan kura2 ellesya dlm aquarium yg sma
pastu dia blk KL lupa nk bwk balik
so kura2 daniel kecik
ellesya mula la bagi nama


comel x???
harus dimandikan setiap hari
mmg cepat jerr jd ijau warna air kura2 ni
so semlm setibanya kami drumah terus mandikan dia
ellesya yg akan bg mkn kura2 dia

 

x bleh bubuh byk2



Ellesya : mummy, kakak ellesya sayang kat turtle ni..
kejap turtle kejap tortoise

 

yg kecik tue la yg daniel punya


Ellesya : ni mummy dia...



Ellesya : ni daddy dia


Ellesya : ni anak dia.................


dah berani pegang
dulu x brapa mau pegang tp skrg.............



dok tiru plak aksi si kura2 tue berjalan


Ellesya : mummy ambik gambaq sya nk posing kat tepi turtle ni
Mummy : ok



awat plak tue..
ngan muka2 lagi

dah kol 8 mlm
mummy nak kena mandi
td dh sejukkan badan & keringkan peluh baru lepas training netball
bila kuaq ja dr bilik air



ellesya mula mengatur semua FM kat bhgn bawah peti ice






dok pikiq pa tue..
nk letak bg cantik kerr....


oooo dok pikih ropanya
fm turtle dr terengganu menjadi pilihan


Ellesya : mummy, awat turtle ni x bergerak...
Mummy : turtle tue mana la bleh bergerak..........

lepas sembahyang maghrib
kuaq ja dr bilik


dah penuh dah mkn turtle dlm aquarium tue..
haiiiiiiiiiiii....
klau daddy ada nih dh lama kena marah
ellesya yg snap sndri gambo ni masa mummy tgh sembahyang
hhhmmmmm


* sape ada masalah mcm nureen semlm, nureen x leh la nk komen kat n3 kwn2..  huhuu... bleh baca ja... kol 11.43 mlm semlm baru bleh pagi ni rasanya dh ok kot...;p

Comments

berani elly pegagng turtle tu ye..
samalah elly ngan Qis tu..suka pindah2kan FM..nasiblah lily punya FM x byk lg..hehe..kuat tu angkut kerusi dr dlm p dapur semata2 nk susun2 FM tu.. ;)
nanakimie said…
hehe,nana pun takot nak pgang....byknya elesya bg mknan:) bg byk2 nnt air cpat keruh kn sis
el said…
rajin tul hang bela haiwan..
kalo aku xsuka..sbb aku malas nak cuci segala...hahaha
Nens Collection said…
comelnyeee..ellesya..curly hair yg comell..
dinor's family said…
sama la kami pun xleh komen kwn2..tp ada yg bleh....ari ni bleh plak...comel kura2 elly..
eB ezrin said…
hik3... tergelak2 eB nengoknyer... comei... mmg geng aerish la nih :)
~iz~ said…
hati2 ni kena gigit..hehee..
MamaEma said…
saya pun tgh tunggu header dr puan eb.... cantikkan hasil tgn dia...

Popular posts from this blog

pertandingan masak bubur asyura 2011

C.O.F.F.E.E

Lebaran 2017